משרד הפרסום אקסקטיב חושף כיצד מנהלים נוכחות חיובית ברשת

בפן האישי, כל אחד מאיתנו רוצה ליצור רושם חיובי. הרושם החיובי עוזר לנו למצוא חברים, לחפש בן או בת זוג, להרגיש אהודים. מה שנכון בחיי היום יום ביחסים חברתיים, נכון לא פחות גם לגבי הנוכחות ברשת. משרד הפרסום אקסקטיב חושף כיצד נכון לנהל נוכחות חיובית ברשת. זה נכון אם אתם מנהלים פרופיל פרטי עם חשיפה גבוהה, זה חשוב אם אתם אנשים ציבוריים או סלבריטאים וכמובן – נדרש גם לנוכחות ברשת של ארגונים, חברות, עסקים. 

יוצרים הקשרים חיוביים לעסק שלכם 

בחברת אקסקטיב חושפים כי ניהול נוכחות חיובית ברשת מבוססת במידה רבה על יצירת הקשרים חיוביים. ההקשרים החיוביים הללו יכולים להגיע מתוך התחום העסקי בראיה צרה או מתוך תפיסת עולם רחבה יותר. לדוגמא, אם אתם מנהלים חנות למכירת אופניים חשמליים, פרסמו סיפורים חיוביים הקשורים לרכיבה, לא רק מתוך תפיסה של קידום שיווקי. לדוגמא – סיפור על קבוצת רכיבה בארץ או בחו”ל, שמתארגנת למסע חוצה גבולות. הקשר חיובי מסוג אחר לגמרי יהיה תיאור של אחד העובדים בעסק, שהתנדב בארגון או בעמותה כלשהי. אפשר לשים מאמר או פוסט כגון “העסק מצדיע לאבי, העובד שצובע בהתנדבות בתי קשישים בזמנו הפנוי”. דוגמא נוספת, אם בעל העסק מבין בתחום אחר, למשל בניהול משק בית, הוא יכול לפרסם מידע או המלצות על כלכלת בית טובה יותר. גם אם זה לא קשור לעסק למכירת אופניים, זה מקרין תדמית חיובית ואנושית על העסק ועל מנהל העסק. זכרו שברשת אפשר לפרסם סיפורים ומאמרים ללא עלות ובהמון פלטפורמות. באתר, באתרי תוכן, ברשתות חברתיות. 

פעילות מקיפה ברשתות חברתיות 

נוכחות חיובית ברשת יכולה להתבסס באופן יעיל מאוד על ידי פעילות מקיפה ברשתות החברתיות. הכוח של הרשתות האלה הוא שהן מאפשרות לעסקים להציג את עצמם עם פחות פילטרים ובצורה יותר נגישה ואנושית. אם באתר צריך לדבר בלשון יותר כללית וגבוהה, כאן זה המקום להוסיף פוסטים נגישים, לספר אפילו על הבית או המשפחה או התחביבים. חשוב למצוא את הזווית החיובית, שתעניין את הגולשים וגם תציג אתכם במיטבכם. 

יחס אישי ללקוחות שלכם 

אנשים שמרגישים כי הם מקבלים יחס מועדף מיד מרגישים טוב יותר ומטפחים יחס חיובי. אקסקטיב חושפים כי הרבה עסקים עושים טעות ושמים דגש על משיכת לקוחות חדשים בלבד. למצוא לקוחות חדשים זה טוב וחשוב, אבל זכרו כי הלקוחות הקיימים שלכם גם הם מחכים לכם. תנו יחס אישי ללקוחות שלכם, גם ברשת. זה טוב, חיובי ומועיל עסקית. לדוגמא, אם אתם מפיצים ניוזלטר, תנו להם מידע מועיל שיעזור להם בחיים. ברשתות חברתיות, הציעו להם מבצעים מיוחדים והנחות. 20 אחוז הנחה ללקוחות ברכישת מוצר חדש זה דבר נהדר שפועל נהדר. הטבה למי שמעביר קופון לחבר זה דבר חשוב לא פחות וגם תורם לנוכחות החיובית ברשת.